Klacht Samsung Electronics: Klepje van samsung Xcover 2 laat iedere keer los

Klachtnummer
# 152436
Gebruiker
Wim
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Toestel is inmiddels al 4 vervangen. De laatste keer was twee weken terug. Klepje is alweer los. Het toestel is nu dus weer niet meer waterdicht.

De oplossing

Sta voor je product en geef een vervangend toestel dat wel blijft werken. De Xcover 2 voldoet duidelijk niet.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Samsung Electronics hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Samsung Electronics?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen