Klacht Samsung Electronics: Koelkast reparatie duurt maand(en)

Klachtnummer
# 522881
Gebruiker
MD21
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Het bedrijf dat Samsung inhuurt voor reparaties doet er al 4 weken over om de koelkast te repareren. Zowel Samsung en CE repairs vinden 4 weken niet normaal maar weigeren in elk opzicht om te genoeg te komen of te denken in oplossingen. Bij klantenservice van Samsung wordt gewoon de telefoon neer gelegd super netjes natuurlijk.

De oplossing

Vergoeding voor reparatie (deels) wegens omgang met klanten en beroerde service en betrokkenheid tussen reparatie bedrijf en Samsung.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Samsung Electronics hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Samsung Electronics?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen