Opgelost door Samsung Electronics: Krijg geen antwoord op mijn e-mails

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 6610
Gebruiker
A. Heetla
Datum
8 reacties

Details

De klacht

Samsung aansprakelijk gesteld via e-mail op 13-1-2012, ivm. een verkeerde instructie van de Helpdesk van Samsung voor mijn Samsung Laptop. Resultaat: Windows 7 moest opnieuw worden geinstalleerd. Kosten: €57,27. Daarna op 8/2, 9/3 en 10/4-2012 opnieuw gevraagd om reaktie. E-mails werden door Samsung: info@samsung.nl geaccepteerd, maar er kwam geen
reaktie. Laatste keer Consumentenbond om advies gevraagd, het advies was: nog een keer Samsung de gelegenheid geven. Bij deze.
Mijn klantnr. betr. deze zaak is: 2810400308.

Als U mij wilt ondersteunen in deze heel graag

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Samsung Electronics hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

8 reacties

  1. Auteur
    Samsung Electronics Benelux
    Datum
    Beste heer Heetla,Wij zijn deze zaak aan het uitzoeken.Met vriendelijke groeten,Alex
    Samsung WebCare
  2. Auteur
    A. Heetla
    Datum
    Bedankt voor Uw reaktie. Ik wacht Uw onderzoek af.
    Met vriendelijke groet,
    A. Heetla
  3. Auteur
    Samsung Electronics Benelux
    Datum
    Geachte heer Heetla,Wij hebben begrepen dat er inmiddels contact met u is opgenomen vanuit ons Contact Center. Onze collega's zullen nagaan wat de mogelijkheden zijn in uw zaak.Met vriendelijke groet,Sander
    Samsung Webcare
  4. Auteur
    A. Heetla
    Datum
    Inderdaad heeft medewerker (naam verwijderd door moderator) met mij telefonisch contact opgenomen. Ik heb hem de situatie uitgelegd. Hij zal mij zo snel mogelijk berichten.
  5. Auteur
    Samsung Electronics Benelux
    Datum
    Geachte heer Heetla,Wij willen u vragen het antwoord van onze collega in deze af te wachten. Met vriendelijke groet,Sander
    Samsung Webcare
  6. Auteur
    A. Heetla
    Datum
    Samsung Webcare,
    Dat zal ik doen!met vriendelijke groet,
    A. Heetla
  7. Auteur
    Samsung Electronics Benelux
    Datum
    Beste heer Heetla,Wij hebben van onze collega begrepen dat er contact met u is geweest. Graag horen wij van u of hiermee de klacht is opgelost.Met vriendelijke groeten,Alex
    Samsung WebCare
  8. Auteur
    A. Heetla
    Datum
    De kosten van reparatie van mijn laptop zijn vergoed tot mijn tevredenheid.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
A. Heetla
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Samsung Electronics?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen