Klacht Samsung Electronics: laad niet op

Klachtnummer
# 10681
Gebruiker
Anoniem
Datum
1 reactie

Details

De klacht

na een maand plezier van de telefoon te hebben gehad laat deze niet meer op, geeft aan op het scherm dat die oplaad maar er gebeurt niets. in de loop van de tijd is de batterij leeg en kan ik mijn toestel niet meer gebruiken

De oplossing

een werkende telefoon zou welkom zijn ivm een doorlopend abbonement

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Samsung Electronics hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Samsung Electronics Benelux
    Datum
    Beste heer Pilon,Indien u de telefoon nog kunt opstarten, adviseren wij u om eerst een reset uit te voeren. Dit kan via Instellingen > Privacy > Standaardgegevens herstellen. Indien deze storing vanuit de software wordt veroorzaakt, behoort dit deze op te lossen.
    Mocht dit niet het geval zijn, adviseren wij u om de telefoon ter reparatie aan te bieden via uw verkoper.Met vriendelijke groeten,Alex
    Samsung WebCare

Ook een klacht indienen over Samsung Electronics?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen