Klacht Samsung Electronics: Laptop printer badjas aktie

Klachtnummer
# 15518
Gebruiker
Anoniem
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Laptop np535u3c op 3 sept gekocht, aktie formulier back to school / studentenpromotie met alle benodigde info ingevuld en opgestuurd. Niks van aktie (printer, badjas) of iets van Samsung ontvangen. Klantenservice geeft niet thuis nu na telefonisch kontakt na 5 weken.

De oplossing

Graag toch printer en badjas met naam alsnog leveren!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Samsung Electronics hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

3 reacties

  1. Auteur
    Samsung Electronics Benelux
    Datum
    Beste Anette, Deze actie gold voor aankopen tot 30 september en registratie was mogelijk tot 14 oktober 2012.
    Je geeft aan dat je de Laptop op 3 september hebt gekocht. Op welke datum heb je het inschrijfformulier opgestuurd naar het in de actievoorwaarden vermeld adres in IJsselstein ?De termijn waarin je een antwoord vanaf inzending mag verwachten is normaal gesproken 6-8 weken. Ondertusen adviseren we je om via de website van het Samsung Promotieburo http://helpdesk.acties.nu je vraag te registreren. Daarbij krijg je een ticketnummer waarop je de status van je vraag kunt achterhalen. Het is de bedoeling dat je daarbij binnen een korte periode feedback ontvangt van de helpdesk.Ondertussen registreren wij je vraag onder jouw klantendossier.
    Op die manier kunnen we jou in de toekomst wellicht assisteren als een antwoord uitblijft. Succes. Ruud
    Samsung Webcare
  2. Auteur
    Anoniem
    Datum
    Beste Ruud van Samsung Webcare
    Dank voor je snelle reaktie. Ik heb het inschrijfformulier op 9 oktober naar IJsselstein verstuurd. Ik begrijp nu dat ik wat te snel ben met mijn reaktie ? Ik kreeg de indruk van de mevrouw van de klantenservice dat men gewoon niks ontvangen had, klaar, vandaar dat het in het verkeerde keelgat schoot... Bij de helpdesk heb ik deze kwestie ook al geregistreerd. Moet ik nu nog afwachten of wat kan ik het beste doen ? Met vr gr
  3. Auteur
    Samsung Electronics Benelux
    Datum
    Beste Anette,U kunt het beste de suggestie volgen die ik in mijn eerder bericht deed om uw vraag via de website van het Samsung Promotiebureau te registreren.Dan houdt u goed zicht op de behandeling.Omdat deze vraag ook al via www.klacht.nl in behandeling is stel ik voor om het identieke verzoek hier af te sluiten.
    Met vriendelijke groeten,Ruud
    Samsung Webcare

Ook een klacht indienen over Samsung Electronics?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen