Klacht Samsung Electronics: Led tv 48H6500

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 109811
Gebruiker
gertk
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Na aanschaf van de tv allemaal vlekken in het scherm na vervanging van het scherm weer ,
Dus weer een nieuw scherm 14 dagen later weer vlekken toen is de tv terug gegaan naar de web shop en een nieuwe geleverd die binnen 10 dagen weer allemaal vlekken dus afgelopen woensdag weer het scherm vervangen dus het is weer wachten tot de vlekken weer terug komen.
Dus met andere woorden het is een waarde loos product.

De oplossing

Levering van een betere tv?

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Samsung Electronics hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

3 reacties

  1. Auteur
    gertk
    Datum
    Ook bij deze tv scherm vervangen maar het blijft een wazig beeld?
  2. Auteur
    gertk
    Datum
    En nu de ronde stippen ook weer terug dus zal het wel weer een nieuw scherm worden dus voor de vijfde keer van de muur halen.
  3. Auteur
    gertk
    Datum
    Ze reageren negens op zou nooit meer iets van Samsung kopen!!!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
gertk
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Samsung Electronics?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen