Opgelost door Samsung Electronics: led tv

gipsy32

Het volgende ,ik heb en half jaar geleden en Samsung led tv gekocht bij de mediamarkt.na thuis komst zag ik al en klein zwart streepje niet echt storend, na 6maanden was het erger geworden. Dus Samsung gebeld.. kort erna en afspraak met Selectro BV , na en paar dagen stond hier en monteur op de stoep, de monteur stelde zich netjes voor en echt super netjes gaat de man meteen aan het werk, het ging echt netjes het led scherm was zo vervangen , na een paar dagen was er iets anders aan de hand ,. En echt elke monteur doet zijn uiterste best en ook via de telefoon mega netjes wordt je behandeld , en elke vraag wordt goed beantwoord . na en tijdje tv vertoonden weer kuren dus weer bellen met Samsung en echt ook mega netjes was er meteen en afspraak met Selectro BV , helaas moesten ze de tv mee nemen, wat best vervelend kan zijn voor vele van jullie maar netjes en leen tv gekregen echt super service van hun,

de oplossing gaan hun regelen komt goed zoals altijd geduld is en schone zaak.

Geachte heer Haarsma,
    Wij betreuren het feit dat u problemen ervaart met uw televisie, u geeft aan dat het toestel nu na 2 keer te zijn gerepareerd, is meegenomen door onze service partner en u een leentoestel heeft gekregen. Daarentegen geeft u aan zeer tevreden te zijn over onze service en die van Selectro BV, wij hebben contact opgenomen met Selectro BV, zij geven aan nieuwe onderdelen te hebben besteld, zodra deze zijn ontvangen, zullen zij proberen het toestel te herstellen. Graag vernemen wij wanneer zij weer langs zijn geweest of het euvel verholpen is. Onze excuses voor het ongemak.Met vriendelijke groet,
    Jaime
    Samsung Webcare
    gipsy32
    Hoi hoi kijk het is dat iedereen problemen meld via de media, en het garantie gebeuren is en wet die kan zorgen dat het in mensen hun beleving lang duurt maar ik vind dat ik goed geholpen wordt door zowel jullie als selectro echt top en dat mag ook eens gezet worden en ik vertrouw echt dat het goed zal komen echt mega bedankt.alleen het is dat de tv niet meer gemaakt zou worden maar dat komt wel goed. Dingen lopen zoals het moet lopen en echt ik ben tevreden over de goede monteurs die hun best d
    gipsy32
    Doen en ook de mensen van samsung .kort samen genomen top en super service.welke merken komen bij je thuis maken en echt netjes tewerk gaan ik ben er van overtuigd dat het goed zal komen en geduld is en schonen zaak.mvg stefan (gipsy32)
    Geachte heer Haarsma,
    Wij danken u voor de positieve woorden en danken u ook voor het vertrouwen in ons en in onze product.
    Zodra er vorderingen zijn, zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.
    Met vriendelijke groeten,
    Imran
    Samsung WebCare
    gipsy32
    Goede dag. Ik vertrouw gewoon er op dat het goed moet komen, kijk de eerste reparatie was scherm vervanging, de tweede reparatie andere voeding, derde keer konden ze niets meer er aan doen, en hebben de tv mee genomen.en heb en paar dagen geleden gebeld met jullie en nu ff afwachten wat de oplossing gaat zijn.maar ben nog steeds blij met jullie hulp en ook van Selectro. Het is per geval anders en alles komt zoals altijd goed Mvg stefan..
    Geachte heer Haarsma,
    Wij hebben wederom contact opgenomen met het desbetreffende service centre, zij geven aan uw televisie 17 juli gerepareerd terug te hebben gebracht en het leen toestel te hebben opgehaald. Wij hopen dat het toestel weer naar behoren functioneert.
    Jaime
    Samsung Webcare
    gipsy32
    Goed opgelost...gewoon tv weg gegooid en een nieuwe gekocht en probleem is opgelost.. en op zich goede hulp van selectro echt maar na 4 nieuwe schermen en toen weer brand lucht en rook heb ik de tv beet gepakt en zo van 3 hoog naar beneden gegooid... echt super oplossing en zo had ik genoeg tijd om van mijn nieuwe tv te genieten in plaats van bellen...leen rommel...samsung bellen keer op keer nee ik ken wel zeggen dat ze genoeg hebben gedaan bellen enz 10plus troep

Ook een klacht indienen over Samsung Electronics?