Klacht Samsung Electronics: Leeglopen van batterij na update september 2013

oplossing

De batterij van de galaxy s2 loopt veeeel sneller leeg na update in september 2013, ook al staat de telefoon meestal uit. Hierdoor is het toestel niet meer betrouwbaar en kan niet goed gebruikt worden.
Meer mensen hebben er last van.

Graag een goede oplossing

Graag weer een batterij die langzaam leeg loopt zoals voor de update en een te gebruiken telefoontoestel

Samsung Electronics Benelux
    Geachte heer/mevrouw de Jongh,
    Heel erg vervelend dat uw smartphone dit euvel vertoont. Wij begrijpen dat dit voor u niet ten goede komt wanneer u gebruik maakt van het toestel.
    Wij adviseren u om eerst uw smartphone in veilige modus te gebruiken om uit te sluiten of het euvel nog steeds aanwezig is. U kunt uw smartphone in de veilige modus opstarten door het volume knop naar beneden ingedrukt te houden terwijl uw smartphone aan het opstarten is. Hierbij zullen al uw gedownloade applicaties tijdelijk totdat uw smartphone weer opnieuw word opstart niet meer toegankelijk zijn. Als blijkt dat de batterij nog steeds snel leeg gaat dan adviseren wij u om met uw smartphone langs te gaan bij een van onze Mobile Service punten bij u in de buurt welke u via onderstaande link terug kunt vinden.
    Als u merkt dat het euvel niet meer aanwezig is dan komt dit door een App die u geïnstalleerd heeft op uw smartphone wat deze kwaal veroorzaakt. Wij adviseren u om uit te zoeken welke App dit is en om deze te verwijderen.
    Wij hopen erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben en vernemen graag van u of het euvel met bovenstaande ondersteuning verholpen is.
    Met vriendelijke groeten,
    Imran
    Samsung Webcare

Ook een klacht indienen over Samsung Electronics?