Klacht Samsung Electronics: Leveringsvoorwaarden zijn niet nagekomen

Klachtnummer
# 520123
Gebruiker
Arno
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Via de webshop Samsung een warmtepompdroger besteld die vervolgens op 12-02-2021 is geleverd door de firma Dynalogic group Zwolle. Levering afgesproken onder de volgende voorwaarden: oude droger retour, aansluiten nieuwe droger en waterpas stellen en kalibreren.
Echter de 2 medewerkers van Dynalogic plaatsen de nieuwe droger op de stoep en weigerden om te plaatsen en oude droger retour te nemen. Contact opgenomen met Samsung en deze hebben een ticket aangemaakt nr. 2811311707 Medewerker Samsung deelde mede dat het opgelost zou worden en dat ik op 15-2-2021 tel. contact moest opnemen. Gedaan echter medewerker kon niets zeggen en betekenen. Probleem dus niet opgelost. Ben het hier totaal niet mee eens.

De oplossing

Leveringsvoorwaarden zoals afgesproken nakomen. Dus z.s..m. oude droger ophalen of laten ophalen door Dynalogic. In ieder geval mij niet met het probleem laten zitten.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Samsung Electronics hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Samsung Electronics?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen