Klacht Samsung Electronics: Leveringsvoorwaarden zijn niet nagekomen

# 520123
Arno

Via de webshop Samsung een warmtepompdroger besteld die vervolgens op 12-02-2021 is geleverd door de firma Dynalogic group Zwolle. Levering afgesproken onder de volgende voorwaarden: oude droger retour, aansluiten nieuwe droger en waterpas stellen en kalibreren.
Echter de 2 medewerkers van Dynalogic plaatsen de nieuwe droger op de stoep en weigerden om te plaatsen en oude droger retour te nemen. Contact opgenomen met Samsung en deze hebben een ticket aangemaakt nr. 2811311707 Medewerker Samsung deelde mede dat het opgelost zou worden en dat ik op 15-2-2021 tel. contact moest opnemen. Gedaan echter medewerker kon niets zeggen en betekenen. Probleem dus niet opgelost. Ben het hier totaal niet mee eens.

Leveringsvoorwaarden zoals afgesproken nakomen. Dus z.s..m. oude droger ophalen of laten ophalen door Dynalogic. In ieder geval mij niet met het probleem laten zitten.

Ook een klacht indienen over Samsung Electronics?