Klacht Samsung Electronics: main board defect

Klachtnummer
# 134736
Gebruiker
Willem
Datum
1 reactie

Details

De klacht

In 2011 hebben we een Samsung tv gekocht. Sinds enige tijd begon hij kuren te krijgen. Steeds aan/uit en het scherm vertoonde steeds meer kleurproblemen. Na wat informatie te hebben ingewonnen werd aangeraden om een firmware update te doen. Dit lukte maar het werd alleen maar erger. De tv ter reparatie opgestuurd. In de veronderstelling dat het een kleinigheid zou zijn. Hij is nog maar 4 jaar oud toch? Wat bleek, het mainboard is defect. Kortom, tv is afgeschreven. Dit mag toch nog niet gebeuren?

De oplossing

Graag zouden we zien dat jullie hierin een oplossing bieden. Misschien korting in aanschaf van een nieuwe tv of iets dergelijks. Ik snap dat de fabrieksgarantie van 2 jaar is verlopen maar een tv moet toch langer mee kunnen gaan dan 4 jaar toch?

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Samsung Electronics hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Willem
    Datum
    goedemorgen. Na twee weken nog steeds niks gehoord......

Ook een klacht indienen over Samsung Electronics?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen