Klacht Samsung Electronics: Manchet kapot binnen 1 jaar

Antonio

Op 12/01/2019 een Samsung WW80K6405SW - Ecobubble wasmachine gekocht via bol.com.
Op 31/01/2020 begon deze te lekken. Na wat onderzoek bleek dat er een stukje uit het manchet is.
Na wat speurwerk via internet blijkt dit een regelmatig voorkomende klacht te zijn van de Samsung EcoBubble.
Heb de klacht bij Samsung voorgelegd en zij beoordelendeze klacht zonder verdere info of foto van het mankement als gebruikersschade.
De prijs om het manchet te vervangen konden ze niet precies zeggen, maar een indicatie was: 95€ voorrij-/onderzoekskosten + 60€/uur arbeidsloon + 40€ onderdeel. In totaal dus bijna 200€ om een rubberen manchet te vervangen van een machine die net 1 jaar oud is en waar het manchet zomaar ineens kapot is gegaan.
Nadat ik mijn ongenoegen heb uitgesproken over de afhandeling van mijn klacht, probeerden ze mij af te wimpelen met een kortingscode voor alle huishoudelijke apparatuur.

adequate oplossing: manchet binnen garantie vervangen

Ook een klacht indienen over Samsung Electronics?