Opgelost door Samsung Electronics: mijn gratis samsung tap 7 ins is volgens samsung per post verstuurt alleen ik heb niets

Anoniem

heb een camera 1010 gekocht daar bij kreeg je een kado bij een samsung tablet 2. 7 ins die moest je aanvragen bij Samsung
ik kreeg bericht dat hij voor verzending is aangemeld bij post nl ik kom hem zien in mijn pakketten onder nummer 3S-code: 3SYATW009065799 maar ik wacht nu al 8 weken het komt nog niet ik kreeg van Helpdesk | acties.nu te horen op 28 januari dat ik hem al had ontvangen
de post heeft mijn niets gebracht ik heb ook niet getekend voor ontvangst op 1 februari gingen ze weer een onderzoek starten waar mijn tablet is gebleven tot heden nog niets gehoord ik heb nu al meer dan 30 euro aan telefoon kosten gemaakt en nog niet een goed resultaat van samsung moet ik steeds wachten ik heb genoeg gewacht

ik wil mijn Tablet ontvangen en mijn telefoon kosten retour of voor het langen wachten een 10 ins Tablet

Samsung Electronics Benelux
    Beste heer Hulleman,Wij vinden het vervelend dat u dit euvel ondervindt. U heeft uw klacht via onze Helpdesk aan ons gecommuniceerd.Wij zijn voor u een onderzoek gestart. Onze welgemeende excuses voor het ongemak.Paul
    Anoniem
    IK HEB AL TWEE KEER EEN KLACHT VIA DE HELPDESK GEDAAN DE EERSTE DUURDE 2 WEKEN EN IK MOEST WACHTEN TOT HET DOOR POST.NL GEBRACHT WAS .
    EN DE TWEEDE KEER DAT IS NU AL 28 DAGEN GELEDEN EN IK WEET NOG NIETS IK HOOP DAT DIT ONDERZOEK KORTER DUURT DAN DE VORIGE !!
    Samsung Electronics Benelux
    Geachte heer Hulleman,Volgens onze gegevens is uw TAB niet afgeleverd en daardoor retour gezonden. Om deze reden zal uw TAB nogmaals per post aangeboden worden.Wij hopen u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.Rekesh
    Anoniem
    wanner stuurt uw mijn tablet op?? en wat doet uw met mijn gemaakte telefoon kosten?? en wat krijg ik voor het lange wachten?? graag uw reactie hier op
    Samsung Electronics Benelux
    Geachte heer Hulleman,Onze actievoorwaarden geven aan op welke twee manieren u ons kunt benaderen voor vragen, klachten en opmerkingen omtrent de promotie. Daarbij hebben wij geen melding van onze telefoonnummer gemaakt. De telefoonkosten zijn op eigen initiatief gemaakt.Wij prepareren uw Galaxy Tab voor om het op te verzenden naar het door u opgegeven adres. Wij verwachten dat u uw Galaxy Tab binnen de gestelde termijn na goedkeuring zal ontvangen. Dit zal binnen 3-6 plaatsvinden.Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.Paul
    Anoniem
    Vindt ik wel erg kort door de bocht zie bij aanvullende informatie daar wordt ik door de helpdesk om contact op te nemen met post nl als ik daar niet uit kom dan moet ik toch met uw bellen uw recht dit in die mail dat ik de tablet al in huis moet hebben op 28-01-2013 dan gaan je toch bellen daar ben ik aan het leitje gehouden .daar dat uw al op 15 januari een onderzoek naar vermissing had gestart en dat niet aan mijn heeft gemeld
    Samsung Electronics Benelux
    Geachte mijnheer Hulleman, Wij hebben opnieuw contact opgenomen met de actie afdeling om de status van levering van uw tablet te achterhalen. Op basis daarvan ontvingen wij de bevestiging dat de tablet retour is gekomen en dat er gedurende de maand april per post een nieuwe tablet zal worden aangeboden. Wij hopen uiteraard dat u de tablet in goede orde zult ontvangen en dat u er veel plezier aan zult beleven. Met vriendelijke groeten, Ruud van den Berg
    Anoniem
    dat ik 3 maanden voor de gek ben gehouden is op 20 april mijn tablet toch bezorgd wat mijn tegen viel is dat er geen brief bij zat van sorry dat het zo lang heeft geduurd en mijn bel kosten krijg ik niet je kan alleen per mail om hulp vragen ! ik vindt dit niet netjes van Samsung zeker omdat ze pas na 3 keer de tablet op de post hebben gedaan ik heb dan ook drie pakketten met nummer 3S-code waar van de laatste echt is bezorgd

Anoniem

Ook een klacht indienen over Samsung Electronics?