Klacht Samsung Electronics: Mijn id op mijn samsung s6 geeft steed wordt niet verwerkt.

Klachtnummer
# 145373
Gebruiker
Osman
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Heb al een paar keer een andere wachtwoord aangemaakt , en het werkt gewoon op mijn laptop.
Als ik ga inloggen om mijn telefoon te activeren met de id en wacht woord zegt de telefoon steeds word niet verwerkt, heb al bijna 30 kewer gedaan.

Kunt u mij daarbij helpen.

Met vriendelijke groeten,

Osman Cinar

De oplossing

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Samsung Electronics hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Samsung Electronics?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen