Klacht Samsung Electronics: mijn Samsung s4 valt steeds uit

Klachtnummer
# 153502
Gebruiker
Antje
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Hallo, de laatste 2 maanden valt mijn smartphone geregeld uit, een paar keer per dag, dit beperkt mij om mijn contacten met familie en vrienden te onderhouden. Tijdens het WhatsAppen , als ik op Facebook ben en ook tijdens het telefoneren heb ik hier erg veel last van. Om het probleem op te lossen heb ik de smartphone terug gezet op fabrieks instellingen maar dit heeft geen effect gehad. Verder heb ik Apps verwijderd . Graag wil ik dat er een oplossing komt. Mijn smartphone is nu 2jaartjes oud . Ik zie uw reactie zo spoedig mogelijk tegemoe
Vriendelijke groet

Gewenste oplossing

Ik denk dat een nieuwe batterij de oplossing is.
Graag een nieuwe batterij

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Samsung Electronics hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Samsung Electronics?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen