Klacht Samsung Electronics: mijn Samsung S6 is voor de tweede keer terug met beschadigde behuizing

mo

begin november vorig jaar heb ik me telefoon naar de samsung store bij de kalverstraat gebracht omdat het geluid het niet deed, 3 weken later kreeg ik te horen dat mijn telefoon vochtschade heeft en niet gemaakt wordt,ik ging telefoon ophalen en wat blijkt!!telefoon is terug met verkeerde kleur behuizing,de telefoon is weer terug gestuurd en weer 3 weken later ging ik het weer ophalen en weer iets mis,dit keer schade aan de zijkanten dus weer telefoon terug laten sturen, ik ben nu 2 maanden verder en kreeg geen vervangende toestel of een vergoeding van de verloren tijd dat ik mijn telefoon kwijt was en mijn abonnement loopt gewoon door. ik heb zelf samsun costumer support gemaild en het probleem uitgelegd maar ze doen niks behalve te zeggen dat het erg vervelend is en dat ik gewoon moet wachten.

toestel terug onbeschadigd en een vergoeding voor de fouten die zij hebben gemaakt en waar ik nu het dupe van ben

Ook een klacht indienen over Samsung Electronics?