Wij vinden dat Samsung Electronics hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Samsung Electronics: Mijn telefoon terugkrijgen zonder kosten en stoppen met samenwerken met onbetrouwbare reparateurs.
Details
Klacht
Beste Samsung. maandag 14 augustus had ik contact over mijn Samsungs s7 edge. Ik vroeg waar ik het scherm het beste kon laten repareren. Het toestel is 3 maanden oud en eigenlijk in week in 1 al gebarsten. Ik gaf in dit gesprek aan dat ik het toestel had gekocht via Duosim en dat het ook om een duosim telefoon ging die niet in Nederland verkrijgbaar was. Toch werd ik gewezen op de top haal en breng service van jullie reparatie bedrijf. Ik vertrouwde hier blind op en heb dus mijn toestel opgestuurd. Woensdag werd hij opgehaald en donderdag kreeg ik al in de morgen het onderzoeks rapport. Ik kon kiezen om mijn 700 euro dure telefoon gratis achter te laten of ik kon hem voor 60 euro terugkopen zonder reparatie. En dan niet omdat hij stuk is, maar omdat ze hem niet gaan repareren omdat ze niet aan de garantie voorwaarden kunnen voldoen. Ik heb aangegeven geen garantie te hoeven, maar alleen een gerepareerd scherm! Hierop werd gezegd dat dit niet van Samsung mocht. Echter van een medewerker van jullie kreeg ik te horen dat dit beleid is van Dynafix. En nu ook naar vele klachten verder aan het adres van Dynafix, kom ik toch ook bij jullie. Dit omdat Dynafix 0 service levert. Dit schets toch wel mijn verbazing dat Samsung zo een gedegen merk, tenminste dat dacht ik, met zo een waardeloze partij samenwerkt. Wij hebben in ons huis van alles van Samsung! Telefoons (ik heb van de eerste Samsung tot de 7 edge zelf gekocht), tv, koelkast, eco buble wasmachine. En nu maak ik me dus wel zorgen! Voor de toekomst vraag ik me zelfs af of ik zo nog Samsung wil kopen, als ze met dit soort partijen samenwerken.Uiteindelijk kom ik hier niks verder mee en ben ik nu mijn Samsung telefoon kwijt(die kennelijk buitenlands is, dus heel anders??) Ik heb hier sowieso veel backup tijd in gestoken en nu bel ik ipv mijn duo sim met 2 oude s4 mini telefoons. Mijn broekzakken scheuren er bij uit en daarbij is nu een scherm ook gebroken van de s4 mini's door de andere telefoon.
Gewenste oplossing
Dynafix gaat me niet helpen. Dus ik wil graag dat jullie dit gaan doen. En eigenlijk het liefst dat jullie stoppen met zo een partij die zo slecht is! Kijk de beoordeling van een 1.8. En kijk vooral naar de klachten! Ik hoop graag dat jullie op korte termijn een oplossing gaan vinden met Dynafix en in iedergeval dat ik mijn telefoon gemaakt of zonder kosten terug krijg! En gemaakt wil ik gewoon de normale prijs voor betalen! Ik had zelfs Dynafix in het begin aangeboden alleen de transport kosten te betalen max 30 euro om tegemoet te komen ondank ik vind dat ze het hadden kunnen voorkomen. Daar gingen ze niet mee akkoord. Nu wil ik nergens meer aan tegemoet komen en wil ik zelfs dat Dynafix mijn factuur van 700 euro aan mij gaat betalen voor de schade die ik nu heb opgelopen, door hun nalatigheid. Dan mogen ze mijn toestel houden en dan koop ik zelf wel de s8Info van de reparatie iRMADRSA14898873
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.