Klacht Samsung Electronics: Misleidende advertenties

Klachtnummer
# 618868
Gebruiker
Henk Ham
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Mijn klacht gaat over misleidende advertenties van Samsung, iets voor 22 uur besteld de volgende dag in huis, jammer dan wordt een dag later, oké dan even bellen met Samsung dat dit eigenlijk niet de bedoeling was in verband met dat wij op vakantie gaan, hier eordt ik te woord gestaan door een medewerker ( dit had een robot kunnen zijn ) want mij ergens mee helpen ho maar, ik zou misschien niet geheel blij zijn geweest, maar om mij daarna afgebakken en mij niet meer aan het woord te laten komen ( toen heb ik de hoorn er op gegooid )
Maar is dit de zelfde Samsung als vroeger?
Ik ben er een beetje klaar mee!

Mvg

Gewenste oplossing

Als ik bel mijn klacht serieus genomen wordt!!!!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Samsung Electronics hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Samsung Electronics?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen