Wij vinden dat Samsung Electronics hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Samsung Electronics: Misleiding op de website van Samsung.com
Details
Klacht
Op de website van Samsung.com staat: De aanschaf van The Frame is inclusief één lijst naar keuze.https://www.samsung.com/nl/tvs/the-frame-ls03/UE49LS03NASXXN/
Ik heb in november een The Frame gekocht, dit aanbod was me nog niet eerder opgevallen. Daarom heb ik maar eens een gebeld met Samsung, verteld waar en wanneer ik het toestel gekocht en kreeg te horen dat ze me idd verder konden helpen. Ik kreeg telefonische een URL gedicteerd waar ik mijn gegevens op een formulier moest invullen en dan zou het allemaal geregeld worden.
Dat online invullen ging allemaal prima, totdat mij gevraagd werd waar ik de tv gekocht had. De keuze voor Otto.nl (daar kwam de mijne vandaan) kon niet gemaakt worden.
Dus weer bellen met Samsung; 'De winkel waar uw tv gekocht is staat niet tussen de deelnemende bedrijven.' Hoezo deelnemende bedrijven? Daar was ik en kon ik van tevoren niet van op de hoogte zijn. Deze voorwaarde staat nl nergens op de website vermeld.
Een e-mail naar de Contact Center van Samsung leverde hetzelfde antwoord op.
Gewenste oplossing
Op de website van Samsung.com staat: De aanschaf van The Frame is inclusief één lijst naar keuze.Ik zou voor mijn 49" The frame graag een licht hout eiken ontvangen. Dat is mijn keuze.
Bijlagen
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.