Klacht Samsung Electronics: Misleiding op de website van Samsung.com

Klachtnummer
# 364670
Gebruiker
Gebruiker1538489899
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op de website van Samsung.com staat: De aanschaf van The Frame is inclusief één lijst naar keuze.
https://www.samsung.com/nl/tvs/the-frame-ls03/UE49LS03NASXXN/
Ik heb in november een The Frame gekocht, dit aanbod was me nog niet eerder opgevallen. Daarom heb ik maar eens een gebeld met Samsung, verteld waar en wanneer ik het toestel gekocht en kreeg te horen dat ze me idd verder konden helpen. Ik kreeg telefonische een URL gedicteerd waar ik mijn gegevens op een formulier moest invullen en dan zou het allemaal geregeld worden.

Dat online invullen ging allemaal prima, totdat mij gevraagd werd waar ik de tv gekocht had. De keuze voor Otto.nl (daar kwam de mijne vandaan) kon niet gemaakt worden.
Dus weer bellen met Samsung; 'De winkel waar uw tv gekocht is staat niet tussen de deelnemende bedrijven.' Hoezo deelnemende bedrijven? Daar was ik en kon ik van tevoren niet van op de hoogte zijn. Deze voorwaarde staat nl nergens op de website vermeld.
Een e-mail naar de Contact Center van Samsung leverde hetzelfde antwoord op.

De oplossing

Op de website van Samsung.com staat: De aanschaf van The Frame is inclusief één lijst naar keuze.
Ik zou voor mijn 49" The frame graag een licht hout eiken ontvangen. Dat is mijn keuze.

Bijlagen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Samsung Electronics hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Samsung Electronics?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen