Klacht Samsung Electronics: mobiel telefoon Galaxy Grand Prime 4G wordt niet gerepareerd, ondanks garantie op zit

Lieuwe

Via KPN heb ik toestel op gestuurd naar prijsopgave@teleplan.com

Uitkomst:
Het apparaat laten repareren
De kosten hiervoor zijn €167,08 (inclusief btw). De reparatie wordt uitgevoerd volgens de voorwaarden van de fabrikant waardoor u de fabrieksgarantie behoudt. U ontvangt tevens 3 maanden garantie op de reparatie. Een toelichting van de benodigde reparatie vindt u in de bijlage.

Afzien van de reparatie en het apparaat ongerepareerd terug ontvangen
U betaalt enkel onderzoekskosten van €36,30 (inclusief btw).

Snap er niks van, want app in mrt 2015 aangeschaft, moet toch minimaal 3 jr mee gaan.
Op avond in harlingen was toestel ineens zwart, na opstarten na vele keren, bleken er verticale kleurige strepen links te staan.
Uit onderzoek zou blijken dat toestel gevallen was, omdat vd rand wat kleur af was. Zei dat dit gewoon slijtage was.

Zorgen voor reparatie, veel te makkelijk om alles op vallen te gooien, op die manier
heb je nooit wat aan je garantie

Ook een klacht indienen over Samsung Electronics?