Klacht Samsung Electronics: Mobiel wordt warm en gaat uit zichzelf trillen en uitvallen. Vervolgens tril hij ook als hij uit is.

Christianne

Nadat ik dit mobieltje een jaar in gebruik had, begon hij warm te worden en uit te vallen. Voor dit probleem is hij opgestuurd en ik kreeg hem 'gerepareerd' terug. Ongeveer 7 maanden later begon ditzelfde probleem zich te herhalen. Daarom ben ik weer naar KPN gestapt en deze heeft hem opgestuurd. Ditmaal kreeg ik echter het bericht dat hij economisch dan wel technische was afgekeurd. Toen ik bij de winkel kwam werd mij eerst een werkend mobiel beloofd, maar dit werd gauw teruggetrokken want er was sprake van waterschade. Waterschade?! Ik heb helemaal niks met water gedaan, ik ben een nette voorzichtige gebruiker. Toch bleek hier bewijs voor te zijn, dus had ik geen poot om op te staan. Mij werden zaken genoemd als transpireren, spreekvocht etc. In hoeverre levert Samsung dan smartphones voor normaal gebruik? Ik ben dus diep teleurgesteld. Uit onderzoek blijkt dat die sticker al snel verkleurd, goede truc dus. Ik was tevreden over Sams., maar deze gang van zaken had ik niet verwacht

Mijn verwachting was een goed werkende smartphone en dat wil ik nog steeds. Deze smartphone kon het niet eens een jaar uithouden zonder problemen en ik verwacht voor zo'n duur apparaat dat hij toch minstens 2 jaar en eigenlijk wel langer moet kunnen meegaan. Ik zou daarom graag de toestelwaarde willen terugkrijgen om een smartphone aan te schaffen.

Ook een klacht indienen over Samsung Electronics?