Klacht Samsung Electronics: Moederbord defect, geen recht op herstel of vervanging volgens Samsung

Klachtnummer
# 363309
Gebruiker
Row
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Na twee jaar en drie maanden na aankoop is het moederbord defect gegaan van het toestel, Samsung Galaxy S7 Edge. Het toestel viel uit het niets uit op 21 april 2019. Het toestel is kapot gegaan buiten mijn schuld om en dit valt ook niet onder 'normale' slijtage. Samsung beroept zich op de fabrieksgarantie van twee jaar, terwijl dit losstaat van de wet. Het toestel is per reparatie door mij aangeboden aan Samsung Service (36,30 euro), waarna er een prijsopgave kwam van 376,30 euro als het toestel gerepareerd zou worden. Ik heb volgens Samsung geen recht op herstel of vervanging. De klanten'service' kon geen andere oplossing aanbieden dan dat ik het bedrag zou betalen.

Samsung heeft geen deugdelijk product afgeleverd, aangezien ik er vanuit mag gaan dat een telefoon van zo'n bedrag langer meegaat dan twee jaar en drie maanden. Samsung kan en mag zich niet verschuilen achter de fabrieksgarantie.

De oplossing

Het toestel kosteloos herstellen of vervangen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Samsung Electronics hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Samsung Electronics?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen