Klacht Samsung Electronics: Na 2 maanden nog steeds geen contact met Samsung over niet te repareren wasmachine

Klachtnummer
# 619716
Gebruiker
BoterHaai
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Na 2 maanden te zitten met een kapotte wasmachine is er nog steeds geen contact met ons opgenomen over een creditering.
De wasmachine was nog geen maand oud toen deze voor het eerst kapot ging. Wat een ongelooflijk velijk slechte service.

Gewenste oplossing

Ik wil gewoon mn geld terug. 2 maanden niks horen van Samsung is natuurlijk belangrijk. Iedere week bel ik opnieuw, en iedere week krijg ik te horen dat er binnen een paar dagen contact met ons wordt opgenomen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Samsung Electronics hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Samsung Electronics?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen