Klacht Samsung Electronics: Na 4 weken nog geen reactie en geen geld terug na annuleren bestelling

Klachtnummer
# 619595
Gebruiker
Heggewinde
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Op woensdag 17 augustus heb ik een tablet, de Samsung galaxy tab s6 lite 2022 128G besteld, ordernummer NL220817-27275608. Tablet was volgens webshop en klantenservice op voorraad.

Op zondag 21 augustus na herhaald bellen met klantenservice nog geen verzendbevestiging. Na Instagram contact te horen gekregen dat tablet niet op voorraad zou zijn. Die dag de bestelling via telefoon geannuleerd. Kreeg ticketnummer SPEC-50837.
Dezelfde middag mail met dat de bestelling de volgende dag bezorgd zou worden. Direct gebeld en "gelukkig konden ze de verzending nog terughalen". Inderdaad geen tablet ontvangen.
Op 24 augustus via Instgram gevraagd of annulering in behandeling was genomen omdat ik nog niets had gehoord (mail). Ja, de annulering was in behandeling,​ nog even geduld.

Na eindeloos gechat, gebel en gedane toezeggingen, excuses en sorry's gedurende inmiddels drie weken, is er op woensdag 14 augustus weer een nieuw ticket aangemaakt SPEC-52547.
Vrijdag 16 augustus weer gebeld en te horen gekregen dat er tussen vervoerder Dynalogic en Samsung iets fout is gegaan en er weer moet worden uitgezocht wat er is misgegaan met de annulering.

Inmiddels vier weken en nog steeds geen reactie van Samsung

Gewenste oplossing

Zouden jullie voor mij contact willen opnemen met Samsung? Misschien nemen ze jullie wel serieus.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Samsung Electronics hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Samsung Electronics?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen