Opgelost door Samsung Electronics: na automatische update van kies naar versie 3.2.14013_45 synchroniseert outlook agenda niet

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 49199
Gebruiker
samsungkiesprobleem
Datum
2 reacties

Details

De klacht

na automatische update van kies naar versie 3.2.14013_45 synchroniseert outlook agenda niet voor mijn Note 2 GT-N7100 met softwareversie Android 4.3 . dit maakt het werken voor mij zeer omslachtig. 2 x invoeren en handmatig synchroniseren kan toch echt niet de bedoeling zijn. oude versie van kies werkt wel naar behoren. Samsung gaarne snel oplossen anders gaarne terug naar oude versie van kies. het opnieuw installeren van outlook bied geen oplossing voor probleem..

De oplossing

Samsung gaarne snel oplossen anders gaarne terug naar oude versie van kies. het opnieuw installeren van outlook bied geen oplossing voor probleem..

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Samsung Electronics hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

2 reacties

  1. Auteur
    samsungkiesprobleem
    Datum
    na diverse keren kies opnieuw te installeren is het gelukt. geen idee waarom. maar het schijnt nu te werken.
  2. Auteur
    Samsung Electronics Benelux
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Amkreutz,
    Wat goed om te horen dat u het euvel heeft kunnen oplossen. Mocht u nog ergens tegen aan lopen, kunt u ons telefonisch bereiken via 0900-SAMSUNG (0900-7267864) (10 c/m).
    Met vriendelijke groet,
    Jaime
    Samsung Webcare

Uiteindelijke oplossing

Auteur
samsungkiesprobleem
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Samsung Electronics?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen