Opgelost door Samsung Electronics: na automatische update van kies naar versie 3.2.14013_45 synchroniseert outlook agenda niet

samsungkiesprobleem

na automatische update van kies naar versie 3.2.14013_45 synchroniseert outlook agenda niet voor mijn Note 2 GT-N7100 met softwareversie Android 4.3 . dit maakt het werken voor mij zeer omslachtig. 2 x invoeren en handmatig synchroniseren kan toch echt niet de bedoeling zijn. oude versie van kies werkt wel naar behoren. Samsung gaarne snel oplossen anders gaarne terug naar oude versie van kies. het opnieuw installeren van outlook bied geen oplossing voor probleem..

samsungkiesprobleem
    na diverse keren kies opnieuw te installeren is het gelukt. geen idee waarom. maar het schijnt nu te werken.
    Samsung Electronics Benelux
    Geachte heer/mevrouw Amkreutz,
    Wat goed om te horen dat u het euvel heeft kunnen oplossen. Mocht u nog ergens tegen aan lopen, kunt u ons telefonisch bereiken via 0900-SAMSUNG (0900-7267864) (10 c/m).
    Jaime
    Samsung Webcare

samsungkiesprobleem

Ook een klacht indienen over Samsung Electronics?