Opgelost door Samsung Electronics: Na maanden nog steeds geen geld terug van de Cash back actie

Esther Ritterbecks

September 2013 meegedaan aan de cash back actie van Samsung bij aankoop van een flatscreen tv. Bevestiging van Samsung per email op 29 oktober 2013 dat ik in aanmerking kom voor terugbetaling van 200,- . Op 27 november wordt er echter maar 100,- bijgeschreven op mijn rekening. Navraag per email levert een email van van Samsung op (12 december) dat ik nog geduld moet hebben. Indienen van een eerdere klacht op Klachtenkompas heeft niets opgeleverd behalve het herhalen van Samsung dat ik geduld moet hebben. Ik heb deze TV gekocht OMDAT er een cash back actie opzat en ik 200,- korting zou krijgen. Ik vind dat ik gewoon recht heb op het hele bedrag. Wanneer kan ik dit verwachten?

Mijn gewenste oplossing is dat de cash back volledig wordt uitgekeerd! Zoals ook hoort bij een cash back actie. Lijkt me logisch.

Geachte mevrouw Ritterbecks,
    Wij hebben uw klacht in behandeling en zullen u op de hoogte stellen zodra er meer informatie bekend is.
    Omdat dit enige tijd kan duren, verzoeken wij u vriendelijk wat geduld voor te hebben.
    Bedankt voor het begrip.
    Met vriendelijke groeten.
    Imran
    Samsung WebCare
    Esther Ritterbecks
    Het is nu al februari en NOG STEEDS is Samsung niet over de brug gekomen met de beloofde cash back! Waarom is er nog steeds geen reden bekend gemaakt? Waarom zegt u steeds dat ik nog geduld moet hebben? Wanneer denkt u dat er tot betaling van uw kant wordt overgegaan? Ik vind dit onacceptabel!
    Samsung Electronics Benelux
    Geachte mevrouw Ritterbecks,Wij hebben u zojuist een e-mail gestuurd, wij verzoeken u vriendelijk hierop te antwoorden. Hopende u voldoende geïnformeerd te hebben.
    Jaime
    Samsung Webcare
    Esther Ritterbecks
    U stuurde mij inderdaad een email met het verzoek een kopie van de aankoopbon (voor de derde keer!) op te sturen. Dit heb ik vorige week gedaan en nog geen enkele reactie ontvangen. Wilt u mij alstublieft op de hoogte brengen van de status? Mvg, Esther Ritterbecks
    Geachte mevrouw Ritterbecks,
    Wij hebben de gevraagde gegevens per e-mail ontvangen, waarvoor onze dank.
    Wij zijn momenteel nog aan het uitzoeken hoe wij u hiermee verder van dienst kunnen zijn. Omdat dit wat langer duurt dan verwacht, verzoeken wij u vriendelijk nog wat geduld hiervoor te hebben.
    Alvast bedankt voor het begrip, en geduld.
    Met vriendelijke groeten,
    Imran
    Samsung WebCare
    Esther Ritterbecks
    Vandaag (20 februari 2014) heb ik eindelijk het geld van Samsung mogen ontvangen. De aanhouder wint!!!

Esther Ritterbecks

Ook een klacht indienen over Samsung Electronics?