Klacht Samsung Electronics: Na update werkt koelkast niet meer en wij mogen opdraaien voor de kosten!

Klachtnummer
# 617942
Gebruiker
G.J.P.J.W. Nabuurs
Datum
0 reacties

Details

Klacht

De display/tablet werkt niet meer van Samsung RS68N8941B1/EF Family Hub na een update van Samsung. Nu is er zojuist een monteur van Samsung langs geweest. Valt niet onder garantie. Kost ons 215 euro.
Bijzonder dat een koelkast van deze prijs zo snel kapot is en dat wij hiervoor op moeten draaien.
De koelkast hebben we tijdens de verbouwing van ons nieuwe huis besteld bij CoolBlue en heeft tot het einde van onze verbouwing ingepakt gestaan alvorens we hem in gebruik hebben genomen.
Dit was in Maart 2020.
Dus na 2.5 jaar al behoorlijk kosten waar ik het dus ook alles behalve mee eens ben.
Bij een combi koelkast van 3000 euro mag je toch wel meer verwachten lijkt me.

Gewenste oplossing

De kosten op zich nemen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Samsung Electronics hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Samsung Electronics?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen