Klacht Samsung Electronics: Niet de afspraak van de inruilactie nakomen

Klachtnummer
# 302165
Gebruiker
H.H. Goene
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Mee gedaan aan cashback actie van Samsung, oude telefoon op 27-02-2018 opgestuurd, met documenten, op 15 maart, 2018 gebeld naar Samsung volgens medewerker was de telefoon na controle bar code binnen gekomen, nu tot op heden 30 april 2018, niets gehoord van Samsung, na diverse telefoontjes naar Samsung geen reactie gehad.

De oplossing

Dat Samsung het Cashback bedrag 116, euro alsnog overmaakt, zoals afgesproken, of mijn oude toestel met geheugen en in de staat zoals ik hem heb opgestuurd weer naar mijn adres terug stuurt, ben bereid om alle benodigde documenten op te sturen, maar niet via Facebook of Messenger

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Samsung Electronics hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Samsung Electronics?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen