Wij vinden dat Samsung Electronics hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Samsung Electronics: Niet de afspraak van de inruilactie nakomen
Details
De klacht
Mee gedaan aan cashback actie van Samsung, oude telefoon op 27-02-2018 opgestuurd, met documenten, op 15 maart, 2018 gebeld naar Samsung volgens medewerker was de telefoon na controle bar code binnen gekomen, nu tot op heden 30 april 2018, niets gehoord van Samsung, na diverse telefoontjes naar Samsung geen reactie gehad.De oplossing
Dat Samsung het Cashback bedrag 116, euro alsnog overmaakt, zoals afgesproken, of mijn oude toestel met geheugen en in de staat zoals ik hem heb opgestuurd weer naar mijn adres terug stuurt, ben bereid om alle benodigde documenten op te sturen, maar niet via Facebook of MessengerBedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.