Klacht Samsung Electronics: Niet geleverd wat beloofd is, klacht wordt niet opgelost, geen vetrouwen meer

Cor72M

Dit is de klacht die ik heb ingediend afgelopen woensdag 12-10-2022

Zojuist heeft de firma Dynalogic mijn nieuwe koelkast gebracht die ik rechtstreeks bij jullie gekocht heb.

Ik was verrast dat ze maar met ze 2en waren, aangezien de koelkast meer dan 100kg weegt.
Volgens hun geen probleem, maar eenmaal bij de trap werd er gezegd dat dit niet mag en niet kan.
Daarom heb ik samen met een buurman geholpen om deze naar boven te brengen.

Eenmaal binnen werd de koelkast neergezet, tegen de muur geduwd en vroeg hij mij te tekenen.
Ik vroeg hem daarbij dat hij ook geinstalleerd dient te worden en dat deze waterpas gezet moet worden.

Hij keek naar de koelkast en zei, die staat prima, over 3 uur mag u hem aanzetten.
Ik sprak dit tegen aangezien Samsung zelf zeft, minimaal 6 uur laten rusten.

Hierbij pakte ze mijn oude koelkast en gingen weg.
Bij het weggaan bleven ze hangen op een drempel en zei "pas op, mijn drempel"
Hier bij duwde ze gewoon door en brak mijn drempel/plint in 2en.
Ik zeg tegen hem dat mijn drempel/plint gebroken is en dat ik hier niet blij mee ben, terwijl hij net deed of ze neus bloedde en hem gewoon weer terug wilde leggen. Ik zei wederom, ik weet niet wat je doet, maar je hebt mijn drempel/plint gebroken.
Hij wilde naar buiten lopen en vroeg hem hoe dit opgelost gaat worden?

Op dat moment springt hij naar binnen, pakt de drempel/plint en breekt hem in meerdere stukken en zegt rot op met je kanker latje en je kanker ijskast van 100kg.
Uiteraard werd ik zelf ook boos en vroeg om uitleg. De persoon in kwestie liep boos weg en zijn collega die rustig bleef "een oudere man" maakte een foto en zei dat ik maar moest bellen.

Dus ten eerste ben ik zeer ontevreden hoe de levering is gegaan en dat de koelkast niet geinstalleerd is, de verkeerde informatie krijg en deze doodleuk strak tegen de wand werd gezet en ze niet wisten hoe snel ze weer weg moesten gaan.

Daarbij vind ik het niet meer dan normaal als iets stuk gemaakt wordt, dit gewoon op een normale manier opgelost wordt.

Dat ik daarbij ook nog eens agressief benaderd en behandelt wordt is helemaal ongewenst en vind ik absurd.

Ik koop een koelkast van meer dan 1100 euro, dan mag je toch enige service verwachten van een bedrijf als Samsung.

De vraag is nu, hoe nu verder? Hoe de installatie te doen van de koelkast?
Wat te doen met de schade?
Wat te doen met al het voedsrl wat ik heb weg kunnen gooien
Zit nu een week zonder koelkast.
E

Ik wil dst de problemen opgelost worden.
Ben nu al een week bezig via de klantenservice om dit opgelost te krijgen en gecompenseerd wordr voor de gelede schade.
Er wordt mij van alles beloofd, maar er gebeurd niets.
Zelfs een email naar de CEO gestuurd, wordt je netjes teruggebeld en hoop je een oplossing te krijgen, wordt beloofd een email te sturen wat er sfgesproken is, maar wederom gebeurd er niets.
Bel ik vandaag dinsdag 18-10 wederom, kan ik niet doorgezet worden naar die afdeling en wordt er doodleuk gezegd dat ik waarschijnlijk te hige verwachtingen heb.

Ik wil dat mijn klachten opgelost worden.
Dat de koelkast geinstalleerd wordt en deze kan gebruiken.
Dst de gemaakte schade vergoed wordt in mijn woning en dat de levensmiddelen uit mijn oude koelkast en vriezer vergoed worden, omdat ik dat allemaal weg moest gooien.
Ook verwacht ik compensatie vanwege hoe de de bezorging ging en het agressieve gedrag en dat ik nu een week zonder koelkast zit.

Ook een klacht indienen over Samsung Electronics?