Klacht Samsung Electronics: Niet goed opladende galaxy gio silver dit voor de derde keer binnen anderhalf jaar.

Winfried

De op juli 2012 gekochte Samsung S-5660 Gio silver bij gsm track.nl is nu weer kapot. Hij laad weer niet goed op na twee keer eerder te zijn opgestuurd naar Liditel.nl. Laatste keer heeft liditel.nl hem zelfs door gestuurd naar Samsung. ( twee weken zonder ) Echter nu is natuurlijk net de garantie periode voorbij " zegt men ". Samsung zelf is qua chat niet bereikbaar (no body available) ,kent dit model niet en dus kan ik alleen bellen voor € 0,10 per min. Geen service 2013 ! De school van mijn dochter informeert via twitter vrije uren etc. Ze is de gsm al meerdere weken kwijt geweest en vreest dat dit nu weer moet. Aantal defecten en aantal weken zonder gsm in deze periode (1 jaar en twee maand ) vind ik niet acceptabel in combinatie met het te verkrijgen contact met de fabrikant. Graag wil ik weten wat er gedaan kan worden ?

Mijn dochter verlangt een gsm waar ze meerdere maanden ongestoord mee kan what `s appen, tweets ontvangen van school etc. Geen geld of andere vreemde eisen. Zij heeft deze telefoon zelf bij elkaar gesprokkeld en is er zuinig op, echter sneu om te zien dat er om de drie maand weer storingen optreden. Dus de eis is nog een keer gratis herstel en nu met een garantie bepaling dat deze niet weer over drie of vier maand met hetzelfde defect zit, mocht dit wel zo zijn dat er dan verder gekeken wordt naar een nieuw ( beter ?) vergelijkbaar toestel eventueel met een kleine bijdrage van mijn kant.

Geachte heer van der Linde,
    Kunt u aangeven wat precies de aankoopdatum is geweest van de smartphone?.Met vriendelijke groeten,
    Imran
    Winfried
    De exacte aankoop datum is 04-07-2012 bij gsm track.nl. Factuurnummer 2012/200204, ordernr. 345735, klantnr. 378804, factuurdatum 04-07-2012. De bestelling staat op naam van mijn dochter te weten Daphne van der Linde.
    Vriendelijke groet W. van der Linde
    Geachte heer van der Linde,
    De aankoopdatum van uw smartphone is zoals u zelf aangeeft geweest op 4 juli 2012. Via onze website kunt u bij garantie-informatie terug lezen hoeveel jaar fabrieksgarantie wij bieden op onze mobiele telefoons. Dit is voor uw telefoon 2 jaar en op de accessoires 6 maanden.
    Wij begrijpen dat dit heel erg vervelend is, om toch uit te kunnen sluiten wat het euvel is zal hiervoor een diagnose gesteld moeten worden. Hiervoor kunt u terecht bij een van onze Mobile Service Punten om de smartphone na te laten kijken op de software en accu. Indien nodig kan uw toestel weer ter reparatie worden aangeboden.
    Via onderstaande link vindt u een Mobile Service Punt bij u in de buurt waar u terecht kunt met uw Smartphone.
    Ik hoop u hierbij voldoende geïnformeerd te hebben.Met vriendelijke groeten,
    Imran
    Beste Imran,
    De twee jaar durende garantie termijn is natuurlijk een prachtig iets. Echter blijft het probleem dat de telefoon om de drie maand opgestuurd moet worden en vervolgens minimaal 1 1/2 week weg is, en ik weer € 15,00 lichter ben omdat hij anders niet terug gestuurd wordt. Dit is niet het verwachtingspatroon van een gsm. Dus blijft de eis staan.
    Vriendelijke groet Winfried van der Linde
    Samsung Electronics Benelux
    Geachte heer van der Linde,Wij begrijpen dat het vervelend is om de telefoon nogmaals ter reparatie aan te bieden, echter kunnen wij, zonder het toestel te hebben kunnen onderzoeken, helaas geen verdere uitspraken doen. Om deze reden adviseren wij u om de telefoon via uw verkoper ter reparatie aan te bieden. Dit kan mogelijk ook via een van onze service punten, welke u kunt terugvinden via de onderstaande link, op vertoning van de aankoopbon van het toestel.https://maps.google.nl/maps/ms?msid=207641788703218875004.0004da89f16a76bb1f3aa&msa=0&ll=52.032218,5.41626&spn=2.761114,7.13562Met vriendelijke groeten,Alex
    Winfried
    Wij zijn zoals dat heet een beetje samsung moe, geen samsung meer voor ons. We hebben het netjes proberen te doen, zonder paniek, resultaat : waardeloos! Alleen al de bereikbaarheid van de service lijn, en als resultaat gewoon weer opsturen en € 15,00 betalen om vervolgens na drie á vier maand weer met hetzelfde probleem te zitten. Echt knap en service gericht als de hele wereld weet dat het aan de oplader ligt (niet in garantie pakket) of aan het stekkertje in de telefoon. Echt waardeloos.

Ook een klacht indienen over Samsung Electronics?