Klacht Samsung Electronics: Niet houden aan afspraken

Vermaas????

Begin nov. 2012 heb ik een Samsung Smart TV gekocht, waarbij een promotie actie
gold, een tablet of een Cash-Back van 150 euro.
Ik koos voor het laatste. Op 9 nov. de nodige zaken hiervoor naar Samsung opgestuurd.
Eind jan. 2013 gebeld omdat wij het bedrag nog steeds niet hebben ontvangen. De mevrouw die ons toe te woord stond gaf aan dat alle nodige informatie was ontvangen en dat het klaar lag om in behandeling genomen worden.
Medio maart 2013 niets ontvangen.
In juli na bellen en mails, toch maar weer eens gebeld, verzoek om weer het hele verhaal op de mail te zetten, dit weer gedaan. Ik kreeg heel snel reactie het bedrag was medio dec. 2012 overgemaakt op het juiste rekening nr. Weer mijn rekening nagelopen ( wat ik uiteraard al vele malen gedaan had, ook ik kan het over het hoofd gezien hebben) Niets dus. Half aug. weer gebeld weer verhaal verteld. Er zou vanuit een team het e.e.a. uitgezocht worden. Niets meer vernomen.

Het beloofde bedrag retour op mijn rekening.

Samsung Electronics Benelux
    Geachte mevrouw Vermaas,Wij hebben uw bericht doorgestuurd naar de promotieafhandeling. Wij wachten hun reactie af.Paul
    Vermaas????
    Helaas heb ik nog steeds geen reactie vanuit de promotie afdeling.
    Geachte mevrouw Vermaas,
    Om te beginnen bieden wij u onze excuses voor het ongemak wat u hiermee ondervind.
    Wij hebben uw kwestie nog in behandeling en zullen u hiervan op de hoogte houden zodra er meer informatie beschikbaar is.
    Tot die tijd vragen wij u om nog wat geduld hiervoor te hebben.
    Alvast bedankt.
    Met vriendelijke groeten,
    Imran
    Samsung Electronics Benelux
    Geachte mevrouw Vermaas,Zojuist heb ik u per e-mail benaderd.
    Wij willen u vriendelijk verzoeken hierop te reageren.
    Bedankt voor uw medewerking.
    Met vriendelijke groeten,
    Imran
    Samsung WebCare

Ook een klacht indienen over Samsung Electronics?