Klacht Samsung Electronics: Niet leveren promotie tablet bij aanschaf samung S5

Ben

In nov 2015 een samsung S5 aangeschaft, met gratis tablet erbij die je opgestuurd zou krijgen indien je alle benodigde formulieren zou opsturen. Begin dec 2014 netjes geregistreerd via de website, en begin januari alles verstuurd per post naar Samsung. Na maanden wachten niets vernomen. Bel ik ze en beweren ze niets te hebben ontvangen en niet verantwoordelijk te zijn voor zoekgeraakte post. Heel makkelijk om zo een klant af te schepen die een waardeloze S5 (die notabene na een maand al gebreken vertoont) heeft gekocht met als lokkertje een gratis tablet en vervolgens willen zij eronderuit komen onder het mom 'poststukken nooit ontvangen'. Nee vandaar dat het ook per post moest natuurlijk, dan heb je als klant geen poot om op te staan als de poststukken 'zoek' raken. Ik als klant wordt totaal niet serieus genomen en blijf maar deze mailtjes krijgen van klantenservice met dezelfde boodschap ipv dat er een oplossing wordt gezocht.

Ik verwacht dar ik krijg waar ik recht op heb. Een tablet bij aanschaf van een samsung s5.

Ook een klacht indienen over Samsung Electronics?