Klacht Samsung Electronics: Niet leveren van in promo- actie beloofde artikel.

# 620028
J. Roomer

Op 29 juni Samsung tablet S8 voor 699 euro aangeschaft waaraan de actie "gratis Book Cover Keyboard " gekoppeld is na het invullen van model\serienr. op registratieaanvraag.
Daarna diverse mails (5stuks) ontvangen met "modelnr. niet juist, gegevens aanpassen" , we bellen terug , door diverse medewerkers.
De juiste gegevens zijn wel degelijk doorgegeven, zelfs met behulp van een v/d Samsung medewerkers!!
Op 15 september bericht: "proces doorgezet naar Promo klantenservice" , waarvan geen telnr. bekend is.
Ter compensatie is een waardebon van 25 euro aangeboden, terwijl de waarde van het beloofde Cover/keyboard plm 130 euro is.
Kortom, de in de advertentie beloofde en daarom ook aangeschafte tablet met keyboard/cover krijg je gewoon niet...
En dit alles wordt over het hoofd van een 78 jarige vrouw uitgespeeld met een stroom aan e-mail en telefoonberichten.

Belofte nakomen en leveren zoals in advertentie vermeld is.
blijven weigeren te leveren onder noemer "modelnr. fout" Driemaal alles correct aangeleverd met fotoos van verpakking,serienr, EAN nr., kassabon.

Ook een klacht indienen over Samsung Electronics?