Wij vinden dat Samsung Electronics hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Samsung Electronics: Niet ontvangen casback van € 200,00
Details
De klacht
Op 13 februari 2013 kocht ik een Samsung Camera NX20. Diezelfde dag heb ik het registratieformulier ingevuld en verzonden met alle gevraagde documenten/gegevens.Ik heb diverse malen telefonisch contact opgenomen met Samsung. Steeds moest ik alle gegevens weer doorgeven. Nietszeggende/loze antwoorden ontvangen. Ook heb ik diverse e-mails verstuurd naar helpdeskacties.nu en alleen maar standaard e-mails terugontvangen. De laatste (standaard) e-mail van Samsung: ..... u staat op de verzendlijst. Het is nu 1 mei 2013. Het bedrag van € 200,00 staat nog steeds niet op mijn rekening.
De oplossing
Nog deze week het bedrag van € 200,00 op mijn rekening overschrijven.Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Uiteindelijke oplossing
- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.