Klacht Samsung Electronics: Niet ontvangen casback van € 200,00

TESJANS

Op 13 februari 2013 kocht ik een Samsung Camera NX20. Diezelfde dag heb ik het registratieformulier ingevuld en verzonden met alle gevraagde documenten/gegevens.
Ik heb diverse malen telefonisch contact opgenomen met Samsung. Steeds moest ik alle gegevens weer doorgeven. Nietszeggende/loze antwoorden ontvangen. Ook heb ik diverse e-mails verstuurd naar helpdeskacties.nu en alleen maar standaard e-mails terugontvangen. De laatste (standaard) e-mail van Samsung: ..... u staat op de verzendlijst. Het is nu 1 mei 2013. Het bedrag van € 200,00 staat nog steeds niet op mijn rekening.

Nog deze week het bedrag van € 200,00 op mijn rekening overschrijven.

Samsung Electronics Benelux
    Beste Tesjans,Bedankt voor uw vraag omtrent de status van uw deelname aan de Samsung promotie.Wij raden u aan om contact op te nemen met onze promotieafdeling. Zij zullen u de status van uw aanvraag mededelen.Zij zijn te benaderen via onderstaand link:
    http://helpdesk.acties.nu/Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.Met vriendelijke groet,Paul Loku
    Samsung Webcare
    Samsung Electronics Benelux
    Geachte heer, mevrouw Tesjans,Wij hebben uw dossier overgezet naar een andere afdeling die dit voor u zal onderzoeken.
    Binnen 5 werkdagen zullen zij contact met u opnemen.Wij hopen u voldoende te hebben geïnformeerd.Paul Loku
    Samsung Webcare

TESJANS

Ook een klacht indienen over Samsung Electronics?