Klacht Samsung Electronics: Niet ontvangen casback van € 200,00

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 25915
Gebruiker
TESJANS
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Op 13 februari 2013 kocht ik een Samsung Camera NX20. Diezelfde dag heb ik het registratieformulier ingevuld en verzonden met alle gevraagde documenten/gegevens.
Ik heb diverse malen telefonisch contact opgenomen met Samsung. Steeds moest ik alle gegevens weer doorgeven. Nietszeggende/loze antwoorden ontvangen. Ook heb ik diverse e-mails verstuurd naar helpdeskacties.nu en alleen maar standaard e-mails terugontvangen. De laatste (standaard) e-mail van Samsung: ..... u staat op de verzendlijst. Het is nu 1 mei 2013. Het bedrag van € 200,00 staat nog steeds niet op mijn rekening.

De oplossing

Nog deze week het bedrag van € 200,00 op mijn rekening overschrijven.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Samsung Electronics hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

2 reacties

  1. Auteur
    Samsung Electronics Benelux
    Datum
    Beste Tesjans,Bedankt voor uw vraag omtrent de status van uw deelname aan de Samsung promotie.Wij raden u aan om contact op te nemen met onze promotieafdeling. Zij zullen u de status van uw aanvraag mededelen.Zij zijn te benaderen via onderstaand link:
    http://helpdesk.acties.nu/Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.Met vriendelijke groet,Paul Loku
    Samsung Webcare
  2. Auteur
    Samsung Electronics Benelux
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer, mevrouw Tesjans,Wij hebben uw dossier overgezet naar een andere afdeling die dit voor u zal onderzoeken.
    Binnen 5 werkdagen zullen zij contact met u opnemen.Wij hopen u voldoende te hebben geïnformeerd.Paul Loku
    Samsung Webcare

Uiteindelijke oplossing

Auteur
TESJANS
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Samsung Electronics?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen