Klacht Samsung Electronics: Nieuwe generatie (J en JU serie) Samsung smart tv's hebben geen Spotify app!

O.N. Tevreden

Ondanks dat op de oude ( ca 1 jaar...) smart tv's van Samsung wel de Spotify app draait, is dat bij de nieuwe generatie die draait op het Tizen OS niet meer het geval.
Samsung gaf op haar website wel de indruk (maar via zeer kleine letters wordt inmiddels een voorbehoud maakt) dat de Samsung app in haar Smarthub omgeving beschikbaar is. Strikt genomen is Spotify als app ontwikkelaar de boosdoener , maar Samsung moet dit soort partijen aanmoedigen voor hun platvorm te ontwikkelen.

Wat moet ik nu met mijn dure Samsung tv waar geen premium abonnement van Spotify op draait?

Aankondiging doen of en wanneer er een Spotify app beschikbaar komt voor de Samsung J en JU srie smart tv;s met het Tizen OS.

Ook een klacht indienen over Samsung Electronics?