Klacht Samsung Electronics: Nog steeds de beloofde telefoon niet ontvangen

Klachtnummer
# 377615
Gebruiker
AKox
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Geen Telefoon ontvangen van de actie die samsung aanbood. Ik heb begin dit jaar een nieuwe televisie gekocht van samsung. Hierbij zat een actie voor een gratis samsung galaxy s9. Echter na herhaaldelijk mailen en bellen heb ik de telefoon nog steeds niet ontvangen. Elke keer als je met samsung belt krijg een het verhaal van stuur alles wat je hebt op de mail dan kijken wij ernaar en krijg je binnen 1 week antwoord. Echter als je ze dan opbelt krijg je het verhaal van dat ze niet hebben ontvangen. Dit gaat nu al een half jaar zo. Het lijkt erop dat samsung je niet serieus neemt. Het hele promotieteam liegt alles aan elkaar.

De oplossing

Ik wil dat samsung excuses aanbied en dat ze eindelijk de beloofde telefoon op gaan sturen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Samsung Electronics hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Samsung Electronics?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen