Klacht Samsung Electronics: Nog steeds geen cashback na 4 maanden

Marcelz1964

Begin november een mooie soundbar gekocht met 150 euro cashback, nu bijna eind februari nog steeds geen geld op mijn rekening.
Meerdere keren gebeld met samsung en steeds zeer slecht Nederlands sprekende en vrijwel niet te verstane mensen aan de lijn gehad die eigenlijk totaal niets weten en blijven herhalen om een week later nog eens terug te bellen. Alle ellende om een streepjescode die niet was uitgeknipt maar per foto van de doos was verstuurd. Via whatsapp de toezegging gekregen dat het aangepast zou worden na een foto gemaakt te hebben dat de soundbar bij mij thuis geinstalleerd was. Dit zou dan handmatig aangepast worden. Hier wacht ik inmiddels ook al 2 maanden op.

Dat samsung het geld waar ik recht op heb op mijn rekening stort en daar uit coulance 10% extra bij doet om alle telefoonkosten die ik gemaakt heb te dekken.

Ook een klacht indienen over Samsung Electronics?