Klacht Samsung Electronics: Nog steeds geen cashback na 4 maanden

Klachtnummer
# 523349
Gebruiker
Marcelz1964
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Begin november een mooie soundbar gekocht met 150 euro cashback, nu bijna eind februari nog steeds geen geld op mijn rekening.
Meerdere keren gebeld met samsung en steeds zeer slecht Nederlands sprekende en vrijwel niet te verstane mensen aan de lijn gehad die eigenlijk totaal niets weten en blijven herhalen om een week later nog eens terug te bellen. Alle ellende om een streepjescode die niet was uitgeknipt maar per foto van de doos was verstuurd. Via whatsapp de toezegging gekregen dat het aangepast zou worden na een foto gemaakt te hebben dat de soundbar bij mij thuis geinstalleerd was. Dit zou dan handmatig aangepast worden. Hier wacht ik inmiddels ook al 2 maanden op.

De oplossing

Dat samsung het geld waar ik recht op heb op mijn rekening stort en daar uit coulance 10% extra bij doet om alle telefoonkosten die ik gemaakt heb te dekken.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Samsung Electronics hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Samsung Electronics?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen