Opgelost door Samsung Electronics: NOG STEEDS GEEN CASHBACK

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 48286
Gebruiker
Richardmaas
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik heb 26-11-2013 een Samsung Galaxy Tab 3 gekocht bij Dixons .
Ik zou volgens Dixons en de doos € 50,- terug krijgen als ik de kopie van de rekening plus streepjescode zou sturen aan Samsung. Dit heb ik gedaan onder een PostNl S3 code die door Samsung is ontvangen op woensdag 4 december 2013!
Helaas heb tot op heden nog hele,aal niets ontvangen!

De oplossing

De beloofde € 50,- direct op onze rekening storten s.v.p.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Samsung Electronics hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

2 reacties

  1. Auteur
    Samsung Electronics Benelux
    Datum
    Geachte Richardmaas,
    Wat vervelend om te horen dat u tot op heden geen cashback heeft ontvangen. Wij hebben voor u contact opgenomen met de actieafdeling. Wij kunnen u mededelen dat wij uw aanvraag in goede orde hebben ontvangen en is goedgekeurd. Wij streven ernaar het Voordeel binnen 6 weken af te leveren. Het kan voorkomen dat deze levertijd wordt overschreden. Hopende u voldoende geïnformeerd te hebben.
    Met vriendelijke groet,
    Jaime
    Samsung Webcare
  2. Auteur
    Richardmaas
    Datum
    Ik ben er van overtuigd dat Samsung gewoon zoals aangegeven tot betaling overgaat waarmee het probleem is opgelopst!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Richardmaas
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Samsung Electronics?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen