Klacht Samsung Electronics: Nog steeds geen gearfit ontvangen!

Klachtnummer
# 75200
Gebruiker
Wilmavervoort
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ben al 2 maanden bezig om een gearfit te krijgen van samsung/vodafone. omdat ik een abonnement heb afgesloten met een samsung s5-toestel.
word van het kastje naar de muur gestuurd en ze hopen denk ik dat ik de moed opgeef. maar dat doe ik dus niet.
ik heb mails gestuurd, telefoontjes gepleegd (kost me een hoop geld want per minuut aftikken) en deze klacht ook al via dit formum getracht af te handelen. samsung reageert gewoon niet meer. heel slecht

De oplossing

nu ein-de-lijk de gearfit ontvangen (in mei besteld volgens officiele procedure, volgens samsung heb ik alles goed gedaan en was mijn aanvraag ook al goedgekeurd). maar ja.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Samsung Electronics hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Samsung Electronics?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen