Opgelost door Samsung Electronics: nog steeds geen geld retour

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 52719
Gebruiker
Jos
Datum
6 reacties

Details

De klacht

Op 12 oktober 2013 heeft mijn schoonvader van 85 een tablet gekocht voor de verjaardag van zijn kleinzoon (mijn zoon dus) van zijn aoweetje. Hij zou zoals de aktie was 50 euro retour krijgen op de tablet. Hij kon het dus betalen omdat hij dacht die 50 euro kort op zijn giro teruggestort te krijgen. Nou dat gebeurde dus niet. Heb diverse mails gestuurd waarop geen reactie. Getracht te bellen, geen gehoor. Het is intussen maart en nog steeds geen geld. Schoonvader heeft het vertrouwen in Samsung opgegeven. Aankoopbon en formulier voor geld retour middels mail verstuurd in oktober 2013. Waarom totaal geen reactie van Samsung. Heb intussen begrepen dat meerdere mensen deze klacht hebben.


De oplossing

Het vertrouwen aan mijn schoonvader van 85 teruggeven aan Samsung door het geld zo spoedig mogelijk over te maken op zijn rekening. Alle papieren van aankoop en promotie registratie, en verpakkingsdoos met barcode zijn in bezit.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Samsung Electronics hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

6 reacties

  1. Auteur
    Samsung Electronics Benelux
    Datum
    Geachte heer van Zoeren,
    Wij betreuren dat uw deelname aan onze actie niet spoedig is verlopen.
    Wij adviseren u rechtstreeks contact op te nemen met onze actieafdeling, als u dit nog niet heeft gedaan.
    U kunt bij onze actieafdeling de status opvragen door te mailen naar samsung@consumercare.info
    Indien u nog andere vragen en of opmerkingen hebt, horen wij dit graag van u.
    Ik hoop dat ik u hiermee voorlopig voldoende heb geïnformeerd.
    Met vriendelijke groeten,
    Imran
    Samsung WebCare
  2. Auteur
    Jos
    Datum
    Ik heb dus gemaild.Kreeg te horen dat ze alle papieren niet hadden ontvangen en dat aktie was verlopen.Schandalig. Heb diezelfde week van aanschaf papieren verzonden zoals gevraagd. Hierna totaal 5 keer gemaild dat ik niets had vernomen. En nu komen ze met zo,n antwoord. Zeiden dat ze niet verantwoordelijk waren voor het zoekraken van papieren. Daar moet ik he mee doen. Nu kan mijn schoonvader van 85 fluiten naar zijn geld. Hij heeft vertrouwen in Samsung opgegeven.
  3. Auteur
    Samsung Electronics Benelux
    Datum
    Geachte heer van Zoeren,
    Wij betreuren dat uw deelname aan de promotie is afgewezen.
    Wij kunnen hier echter geen uitzondering maken.
    U heeft van onze actieafdeling vernomen dat uw gegevens niet zijn aangekomen waardoor deelname niet mogelijk is.
    Onze excuses voor het ongemak dat u hierdoor ondervind.
    Met vriendelijke groeten,
    Imran
    Samsung WebCare
  4. Auteur
    Jos
    Datum
    Jullie werken langs elkaar heen. Heb vandaag mailtje gehad dat men toch gegevens heeft gevonden. Ondanks dat moet ik gegevens opnieuw via mail zenden. Men handelt de zaak dan af.
  5. Auteur
    Samsung Electronics Benelux
    Datum
    Geachte heer van Zoeren,
    Wat fijn om terug te lezen dat uw documenten boven water zijn gekomen. Wij adviseren u een reactie van onze actieafdeling af te wachten omtrent uw deelname aan onze promotie.
    Met vriendelijke groeten,
    Imran
    Samsung WebCare
  6. Auteur
    Jos
    Datum
    Eindelijk de goede reactie gekregen. Heeft wat moeite gekost. Ben blij alsmijn schoonvader eindelijk het geld op zijn rekening heeft staan.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Jos
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Samsung Electronics?