Klacht Samsung Electronics: Note2 belt niet de 1e keer

# 19751
Daisy Groes

Ik heb sinds twee weken een GAlaxy Note 2. Alleen het bellen gaat niet helemaal goed. Wanneer ik iemand bel hoor ik niets maar aan de andere kant gaat de telefoon wel over. Ik zie dat er opgenomen wordt maar hoor niets. Ook aan de andere kant hoort men niets. Als ik daarna een 2e keer bel dan gaat de telefoon wel gewoon over. En dan hoor ik alles. Als ik gebeld wordt dan is er niks aan de hand

Een oplossing hoe ik dit kan verhelpen. Er is al eens eerder een klacht geweest die hetzelfde was van iemand anders daarbij heb Ik geen antwoord kunnen vinden. ... vandaar nog een x dezelfde vraag

Samsung Electronics Benelux
    Beste Daisy,Wij willen je adviseren om het toestel terug te zetten naar de fabrieksinstellingen. Let op! Maak wel eerst een back up van uw gegevens. Indien dit niet mocht lukken, dient u het toestel ter reparatie aan te bieden: www.samsung.com > Service > Service adressen.Rekesh
    Daisy Groes
    De telefoon is net nieuw, vanaf het eerste moment heeft hij dit gedaan, zou het dan helpen om de instellingen terug te zetten? Deze staan dan toch nog op fabrieks instellingen
    Samsung Electronics Benelux
    Beste Daisy,Daar mag je inderdaad van uit gaan. Heb je het al met je verkooppunt besproken?Rekesh
    Daisy Groes
    Nee nog niet, wilde het eerst zelf proberen op te lossen omdat ik verder heel tevreden ben met het toestel. Maar dat moet ik dan toch maar eens gaan doen, ik hoopte dat er een simpele oplossing zou zijn zoals een instelling veranderen of een hokje ergens wel of niet aanvinken ......
    Samsung Electronics Benelux
    Beste Daisy,Helaas is het niet meteen vast te stellen waar de klacht vandaan komt. Het kan aan het toestel liggen, maar het kan ook aan de Sim kaart liggen. Om deze reden stel ik voor dat u eerst contact opneemt met uw verkooppunt. Zij kunnen wellicht een andere Simkaart uitproberen en het toestel eventueel ter reparatie aanbieden.Wij horen graag van u.Rekesh
    Daisy Groes
    Ik ben met de telefoon terug gegaan naar de winkel en heb daar een nieuwe sim kaart gekregen die het meteen goed deed dus mijn probleem is opgelost! Bedankt!

Ook een klacht indienen over Samsung Electronics?