Klacht Samsung Electronics: ondeugdelijk product

Klachtnummer
# 485087
Gebruiker
L.C.J. Vis
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Wij hebben een tv gekocht (via bol.com) die vanaf het begin problemen had met de ci+ module. Eerst konden we elke keer nog wel de zenders opnieuw in de tv zetten maar afgelopen week bleek de ci+ module geheel kapot.
TV is 3 3/4 jaar oud en Samsung geeft aan dat de garantie is verlopen en zij niet verantwoordelijk is voor het leveren van een goed werkende tv en schuiven de schuld af op ons dat deze tv niet goed werkt bij ziggo en andere kabelexploitanten (hetgeen wij niet wisten toen we de tv kochten)

Gewenste oplossing

nieuw product of compensatie

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Samsung Electronics hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Samsung Electronics?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen