Klacht Samsung Electronics: Ongewenste extra kosten

Klachtnummer
# 442569
Gebruiker
Aidin
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Scherm vab mijn mobiel is stuk gegaan. uiteraard valt dit buiten garantie. Op de website is te lezen datdit maximaal 119 kost voor een Samsung A40 mobiel. Hiermee was ik ook akkoord. nu willen ze opeens iets anders in het toestel extra vervangen totale kosten 147 euro. Dit is belachelijk. Toestel was net 1 dag oud en werkte prima. Nu ben ik na telefonisch contact er niet uitgekomen en ben ik noodgedwongen 36,30 kwijt om mijn toestel terug te mogen krijgen. Schandalig

De oplossing

het bedrijf weet heel goed hoe ze moeten helpen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Samsung Electronics hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Samsung Electronics?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen