Wij vinden dat Samsung Electronics hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Samsung Electronics: Ongewenste extra kosten
Details
Klacht
Scherm vab mijn mobiel is stuk gegaan. uiteraard valt dit buiten garantie. Op de website is te lezen datdit maximaal 119 kost voor een Samsung A40 mobiel. Hiermee was ik ook akkoord. nu willen ze opeens iets anders in het toestel extra vervangen totale kosten 147 euro. Dit is belachelijk. Toestel was net 1 dag oud en werkte prima. Nu ben ik na telefonisch contact er niet uitgekomen en ben ik noodgedwongen 36,30 kwijt om mijn toestel terug te mogen krijgen. SchandaligGewenste oplossing
het bedrijf weet heel goed hoe ze moeten helpenBedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.