Klacht Samsung Electronics: Ontercht ontkende garantie.

# 198940
Peter

Ik kocht begin september 2016 een Samsung Galaxy S7 Edge bij EGlobalcentral.nl. Na verloop van tijd bleek het toestel kuren te vertonen. Het toestel loopt iedere keer vast en start zichzelf dan tientallen keren vanzelf op, voordat het weer gebruikt kan worden. Dynafix kon het toestel niet repareren, omdat het van buiten Europa komt (blijkt te zijn geproduceerd in Vietnam). Larsa Telecom, waar Samsung mij heen stuurde kon dit om dezelfde reden ook niet (Van buiten lijken de toestellen op elkaar, maar zijn kennelijk van binnen anders). Samsung uitvoerig gesproken en die geven aan dat het niet onder de fabrieksgarantie valt. Bij nalezing van de voorwaarden van de meegeleverde garantie blijkt dat deze van toepassing is in het land waar het product is gekocht. Dat is toch echt Nederland. En geen uitsluiting voor toestellen die buiten Europa zijn geproduceerd. Zij verwezen mij naar de leverancier, maar die geeft ook geen thuis.

Nu het toestel niet kan worden gerepareerd en de fabrieksgarantie gewoon van toepassing is, wil ik of een nieuw bruikbaar toestel of mijn geld terug.

Ook een klacht indienen over Samsung Electronics?