Klacht Samsung Electronics: Ontercht ontkende garantie.

Klachtnummer
# 198940
Gebruiker
Peter
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik kocht begin september 2016 een Samsung Galaxy S7 Edge bij EGlobalcentral.nl. Na verloop van tijd bleek het toestel kuren te vertonen. Het toestel loopt iedere keer vast en start zichzelf dan tientallen keren vanzelf op, voordat het weer gebruikt kan worden. Dynafix kon het toestel niet repareren, omdat het van buiten Europa komt (blijkt te zijn geproduceerd in Vietnam). Larsa Telecom, waar Samsung mij heen stuurde kon dit om dezelfde reden ook niet (Van buiten lijken de toestellen op elkaar, maar zijn kennelijk van binnen anders). Samsung uitvoerig gesproken en die geven aan dat het niet onder de fabrieksgarantie valt. Bij nalezing van de voorwaarden van de meegeleverde garantie blijkt dat deze van toepassing is in het land waar het product is gekocht. Dat is toch echt Nederland. En geen uitsluiting voor toestellen die buiten Europa zijn geproduceerd. Zij verwezen mij naar de leverancier, maar die geeft ook geen thuis.

De oplossing

Nu het toestel niet kan worden gerepareerd en de fabrieksgarantie gewoon van toepassing is, wil ik of een nieuw bruikbaar toestel of mijn geld terug.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Samsung Electronics hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Samsung Electronics?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen