Klacht Samsung Electronics: onvolledige synchronisatie Google agbenda met S4 Google agenda of Samsung S4agenda

Dick van Diepen

De gegevens van mijn Google pc agenda komen wel binnen op mijn Samsung S4 Google agenda, maar de taken en notities niet. Op mijn mobiel zit Adroid 4.3.

Waarom het één wel en het ander niet? Het zal toch niet zo zijn dat Samsung dit probleempje technisch niet aankan?

Mijn e-mailadres is T.Diepen2@UPCMail.nl.

Bedankt voor de te nemen moeite.

Dick van Diepen

Net als de agenda items moeten de taken en notities over en weer van PC naar mobiel instantly worden overgenomen.

Samsung Electronics Benelux
    Geachte heer van Diepen,Via Instellingen > Accounts > Google Account kunt u terugvinden welke Google diensten worden gesynchroniseerd op uw telefoon. Indien de door u gezochte onderdelen niet in de lijst van synchronisatie opties staat, kunnen deze op dit moment vanuit het Android OS helaas niet worden gesynchroniseerd via het account.Met vriendelijke groeten,Alex
    Samsung WebCare
    Dick van Diepen
    U geeft aan dat ik op mijn mobiel moet kijken om te zien wat of er gesynchroniseerd kan worden. Dat is dus o.a. de Agenda van Google. Van die agenda maken deel uit de knoppen "Taken" en "Notities". Die zouden als onderdeel van de agenda gewoon mee-gesynchroniseerd moeten worden. U maakt zich wel heel erg gemakkelijk van mijn klacht af. Samsung onwaardig, zou ik zeggen.

Ook een klacht indienen over Samsung Electronics?