Wij vinden dat Samsung Electronics hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Samsung Electronics: Op 27 april 2014 heb ik een samsung tablet 3 10.1 gekocht bij mediamarkt. Het tablet is nu al voor de 5e keer teruggeweest.
Details
De klacht
Het tablet valt gewoon uit. Het is me 2 keer op vakantie gebeurd. Dat is balen. Ik breng het apparaat terug naar de mediamarkt en dan wordt het apparaat weer gemaakt.Eén keer heeft de mediamarkt het zelf opgelost. Vandaag kreeg ik het apparaat terug met de boodschap dat de kabels zijn vervangen en vervanging USB connector. De keer daarvoor ook de kabels vervangen en de adapter(deze had ik niet ingeleverd, deed het gewoon). Het apparaat is nu 4 keer teruggestuurd en 1 keer is het probleem door de mediamarkt opgelost.
Het apparaat valt ook weleens uit als ik ermee aan het werk ben. Dan kan ik deze weer opstarten. Het vertrouwen in het tablet is weg.
De oplossing
Ik wil een betrouwbaar apparaat. Graag een nieuw apparaat.De tablet die ik nu heb valt gewoon uit.
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Uiteindelijke oplossing
- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.