Klacht Samsung Electronics: Op 27 april 2014 heb ik een samsung tablet 3 10.1 gekocht bij mediamarkt. Het tablet is nu al voor de 5e keer teruggeweest.

# 119583
123

Het tablet valt gewoon uit. Het is me 2 keer op vakantie gebeurd. Dat is balen. Ik breng het apparaat terug naar de mediamarkt en dan wordt het apparaat weer gemaakt.
Eén keer heeft de mediamarkt het zelf opgelost. Vandaag kreeg ik het apparaat terug met de boodschap dat de kabels zijn vervangen en vervanging USB connector. De keer daarvoor ook de kabels vervangen en de adapter(deze had ik niet ingeleverd, deed het gewoon). Het apparaat is nu 4 keer teruggestuurd en 1 keer is het probleem door de mediamarkt opgelost.
Het apparaat valt ook weleens uit als ik ermee aan het werk ben. Dan kan ik deze weer opstarten. Het vertrouwen in het tablet is weg.

Ik wil een betrouwbaar apparaat. Graag een nieuw apparaat.
De tablet die ik nu heb valt gewoon uit.

123
    Het tablet doet het nu weer niet. Heb nog geen reactie ontvangen. Morgen ga ik weer naar de mediamarkt. Wanneer komt hier een oplossing voor? Ik wacht op uw reactie.
    123
    Niets over gehoord. Heb zelf actie ondernomen. Voor mij afgehandeld.

123

Ook een klacht indienen over Samsung Electronics?