Klacht Samsung Electronics: Opgelicht door Samsung acti3

Klachtnummer
# 302849
Gebruiker
Coolcatje
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Opruimactie. Telefoon half feb opgestuurd zou bedrag van 195,05 terug krijgen. Meerdere keren gevraagde documenten opgestuurd en nu hebben ze weer nieuwe documenten nodig. Inmiddels 11 weken verder. Geschillencomissie kan mij helaas niet helpen. Ik heb gestuurd wat ik moest sturen ga niet meer sturen.
Oplichting en misleiden van de consument en daarna maar excusen blijven zoeken.

De oplossing

Mijn toegezegd geld binnen 10 werkdagen op mm rekening. Ga anders aangifte doen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Samsung Electronics hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Samsung Electronics?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen