Klacht Samsung Electronics: oververhitting

Hallo,

Ik heb een Samsung Galaxy S Plus. Alleen als ik mijn telefoon oplaad raakt hij oververhit en gaat hij trillen en komt er een melding in beeld dat ik hem uit de lader moet verwijderen in verband met een oververhitte batterij hij blijft net zolang trillen totdat de lader is verwijderd uit de telefoon, dit is vervelend omdat ik mijn telefoon 's nachts oplaad. Wat kan ik hieraan doen? Ik ben bang dat er straks brand ontstaat hierdoor.

Ik hoor het graag van u!

Mvg,
Mayke van Harn

Dat ik mijn telefoon 's nachts kan opladen zonder dat hij oververhit raakt.

Samsung Electronics Benelux
    Geachte mevrouw Van Harn,Doet dit zich ook voor als u uw telefoon via USB oplaadt?Paul
    Goede middag,
    Ik laad mijn telefoon nooit op via USB op.
    Ik heb dus geen idee of het probleem zich dan ook voor doet. Ik heb ook het idee dat sinds mijn batterij oververhit raakt tijdens het opladen mijn telefoon ook regelmatig vast loopt of spontaan uitvalt terwijl de batterij nog helemaal vol is. Kan dit een gevolg zijn van het andere probleem? Of staat dat hier los van? Ik hoor het graag van u!Mvg,
    Samsung Electronics Benelux
    Geachte mevrouw van Harn,Wij adviseren u om uw telefoon en de oplader bij uw verkooppunt ter reparatie aan te bieden.Rekesh
    Oké bedankt!Mvg,
    Geachte mevrouw van Harn,
    Rekesh
    Samsung Webcare

Ook een klacht indienen over Samsung Electronics?