Klacht Samsung Electronics: Personeel Albertheijn onvriendelijk

Klachtnummer
# 99411
Gebruiker
Amit
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Elke werkdag haal ik mijn luxe broden bij Albertheijn togo. De broden op Den Haag Centraal worden per twee stuks verpakt. Ik heb maar één nodig.
Ik zie twee dames op de afdeling banket die druk in gesprek zijn met elkaar en ik probeer mijn vraag te stellen. Dame 1 die kan mij niet helpen en verwijst mij naar dame 2. Dame 2 kijkt mij niet eens aan en heeft het te druk geeft ze aan. Dus blijf ik een poos wachten. Met tegenzin en een onvriendelijke houding verpakt ze de broden per stuk. Ik vraag me af hoe Albertheijn hierover denkt. De klant is toch de bron van inkomsten en reden van bestaan?

De oplossing

De klant een hogere prioriteit geven en vriendelijk personeel wat vandaag niet zo is geweest.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Samsung Electronics hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Amit
    Datum
    Aanvullende informatie: gebeurtenis op 27-02-2015 om 8:00 uur.

Ook een klacht indienen over Samsung Electronics?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen