Klacht Samsung Electronics: Probleem Smartphone Samsung Galaxy SII na vier keer niet verholpen

Klachtnummer
# 18419
Gebruiker
J. Teeuwisse
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 23-12-12 Bij KPN (Alkmaar) een Samsung Galaxy SII gekocht. Na enkele maanden probleem met niet goed functioneren. Toestel terug naar Samsung. Oplossing "reset" software.
Na enkele maanden opnieuw probleem (o.a. warm worden toestel + oplader bij opladen, Capaciteit batterij slecht, functies slechter. Oplossing: reset bij KPN Business Centre Alkmaar,
Na enkele maanden herhaling probleem: Oplossing: reset bij Business Centre Alkmaar.
Enkele weken geleden herhaling probleem. Toestel naar Samsung opgestuurd door KPN Alkmaar. Oplossing: reset. Is echter geen structurele oplossing, want probleem herhaalt zich (binnen 1 jaar, 4x zelfde probleem). Gevraagd om een nieuw toestel. KPN Alkmaar (h)erkent het probleem met de Galaxy SII maar zegt dat vervangen toestel alleen maar kan als toestel vier keer is opgestuurd naar Samsung. Conclusie: ik moet (na 4x tegen klacht te zijn aangelopen) nog wachten op twee keer zelfde probleem voordat Samsung bereid is probleem structureel op te lossen.

De oplossing

Ik verwacht van Samsung een nieuw toestel. De klacht heeft zich al 4x binnen één jaar voorgedaan en het gaat hier om een (bij de Consumentenbond en KPN Alkmaar bekende klacht m.b.t. dit type toestel).

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Samsung Electronics hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Samsung Electronics?