Klacht Samsung Electronics: Problemen hard reset Samsung S6

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 120925
Gebruiker
Michael
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Op 6 Juni heb ik een nieuwe Samsung S6 Gekocht via de KPN en werd enige dagen daarna af geleverd.
21 juli tijden mij vakantie reageerde mijn telefoon niet meer op mijn vingerafdruk, ook niet op mijn backup wacht word en mijn google account om hem weer vrij te geven.
22 juli contact gezocht met de helpdesk van Samsung (chat sessie)o.a. met patrica en shara, aan geraden werd een hard rest uit te voeren, gedaan maar om opnieuw de telefoon in te stellen moet mijn samsung ID + wacht woord worden ingevoerd , elke keer nadat gedaan te hebben de melding “verwerking mislukt” (op een willekeurige tablet of computer werkt mijn samsung account gewoon) sessie werd na geen oplossing verbroken, daarna een e-mail gestuurd.
23 juli, nieuwe poging, chat sessie o.a. met weer patrica,zelfde verhaal sessie werd verbroken geen oplossing.
24 juli, na uitblijven van hulp/antwoord , noodgedwongen een nieuwe telefoon gekocht
29 juli, geen reactie van Samsung

De oplossing

Een werkende telefoon + schade vergoeding ivm met noodgedwongen aankoop nieuwe telefoon

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Samsung Electronics hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Michael
    Datum
    Geen reactie gehad

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Michael
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Samsung Electronics?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen