Klacht Samsung Electronics: Problemen hard reset Samsung S6

# 120925
Michael

Op 6 Juni heb ik een nieuwe Samsung S6 Gekocht via de KPN en werd enige dagen daarna af geleverd.
21 juli tijden mij vakantie reageerde mijn telefoon niet meer op mijn vingerafdruk, ook niet op mijn backup wacht word en mijn google account om hem weer vrij te geven.
22 juli contact gezocht met de helpdesk van Samsung (chat sessie)o.a. met patrica en shara, aan geraden werd een hard rest uit te voeren, gedaan maar om opnieuw de telefoon in te stellen moet mijn samsung ID + wacht woord worden ingevoerd , elke keer nadat gedaan te hebben de melding “verwerking mislukt” (op een willekeurige tablet of computer werkt mijn samsung account gewoon) sessie werd na geen oplossing verbroken, daarna een e-mail gestuurd.
23 juli, nieuwe poging, chat sessie o.a. met weer patrica,zelfde verhaal sessie werd verbroken geen oplossing.
24 juli, na uitblijven van hulp/antwoord , noodgedwongen een nieuwe telefoon gekocht
29 juli, geen reactie van Samsung

Een werkende telefoon + schade vergoeding ivm met noodgedwongen aankoop nieuwe telefoon

Geen reactie gehad

Michael

Ook een klacht indienen over Samsung Electronics?